Una dintre cele mai mari companii de publicitate din România, Total Advertising, şi-a cerut luni insolvenţa la Tribunalul Bucureşti, primul termen fiind stabilit pentru data de vineri, 29 iunie.
Înfiinţată în 1997, Total Advertising are un portofoliu impresionant, printre partenerii săi regăsindu-se companii precum Orange, UPC, Cosmote, Vodafone, Pfizer, Walmark, Zentiva, Aegon, BCR, ARDAF, Astra Asigurări, BRD, Citibank, ING, Eureko, Raiffeisen, Fiat, Mobexpert, Michelin, Petrom, PwC, Rompetrol, HBO, Siemens şi multe altele (întreaga listă poate fi vizualizată la http://www.totaladvertising.ro/portofoliu/).
Potrivit bilanţului contabil postat pe site-ul Ministerului Finanţelor, Total Advertising a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 7.462.762 lei şi un profit net de 80.000 lei. Creanţele firmei se ridicau în acelaşi an la 2.184.501 lei.
Una dintre cele mai mari companii de publicitate din România, Total Advertising, şi-a cerut luni insolvenţa la Tribunalul Bucureşti, primul termen fiind stabilit pentru data de vineri, 29 iunie.
Înfiinţată în 1997, Total Advertising are un portofoliu impresionant, printre partenerii săi regăsindu-se companii precum Orange, UPC, Cosmote, Vodafone, Pfizer, Walmark, Zentiva, Aegon, BCR, ARDAF, Astra Asigurări, BRD, Citibank, ING, Eureko, Raiffeisen, Fiat, Mobexpert, Michelin, Petrom, PwC, Rompetrol, HBO, Siemens şi multe altele (întreaga listă poate fi vizualizată la http://www.totaladvertising.ro/portofoliu/).
Potrivit bilanţului contabil postat pe site-ul Ministerului Finanţelor, Total Advertising a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 7.462.762 lei şi un profit net de 80.000 lei. Creanţele firmei se ridicau în acelaşi an la 2.184.501 lei.