Iubitorii de mişcare au şanse să câştige una dintre cele 300 de biciclete şi căşti de protecţie puse la bătaie de Coca-Cola şi partenerii săi, în cadrul campaniei „Bicicleta roşie”, eveniment aflat la a patra ediţie. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANȚU
Cele 300 de biciclete vor fi oferite prin tragere la sorţi, în cadrul unui concurs ce se desfasoara până pe 8 iulie 2012, pe site-ul www.bicicletarosie.ro. Pentru a vă înscrie la concurs, accesaţi site-ul campaniei, unde completaţi un formular şi un chestionar. Ulterior, 300 de norocosi vor fi selectaţi, prin tragere la sorţi.
Campania se va încheia cu organizarea unui tur ciclist, ce va avea loc în data de 14 iulie 2012, în Parcul Izvor, începând cu ora 20.00. Anul trecut, peste 1.000 de participanţi au luat startul la turul ciclist „Bicicleta rosie”, alături de personalităţi din lumea sportului, vedete şi reprezentanţi ai autorităţilor. În cadrul evenimentului, specialişti în nutriţie au oferit tuturor participanţilor informaţii despre importanţa hidratării, dietă echilibrată şi un stil de viaţă activ.
„Bicicleta Roşie a ajuns la cea de-a patra ediţie, iar succesul din anii precedenţi ne face să fim încrezători că evenimentul va fi primit cu entuziasm. Prin acest gen de acţiuni, Coca-Cola din România îşi afirmă preocuparea constantă pentru menţinerea unui stil de viaţă echilibrat. Ne dorim să încurajăm oamenii să adopte un mod de viaţă activ şi sănătos,” spune Petre Sandru, Director Comercial România, Bulgaria, Albania şi Moldova.
“Bicicleta roşie” este un proiect al Coca-Cola România, realizat în parteneriat cu Asociaţia Green Revolution, Primăria Municipiului Bucureşti şi Federaţia Română de Ciclism şi Triatlon.