Serviciul de cablu al companiei RDS-RCS a fost întrerupt, joi, în mai multe cartiere din Capitală.
"Pot să confirm că am avut o avarie în anumite zone", a declarat pentru gândul Cristina Nicoară, specialist PR al companiei.
Reprezentanta RDS-RCS nu a putut da detalii suplimentare cu privire la cartierele în care se află clienţii afectaţi de avarie şi nici asupra motivului defecţiunii datorită faptului că, în momentul de faţă, au loc mai multe verificări.
"Facem această verificare şi pe măsură ce verificăm reparăm, dar nu o să dureze mult", ne-a mai explicat Nicoară.
Ea a adăugat, de asemenea, că defecţiunea a fost remediată în unele cazuri şi că există deja abonaţi care nu mai au probleme în recepţionarea semnalului prin cablu.
Compania RDS-RCS are afaceri anuale de peste 700 de milioane de dolari.
Eventualele reclamaţii pot fi făcute la numărul de telefon 031.400.4401 sau pe adresa de e-mail clienti@rcs-rds.ro, conform site-ului oficial al companiei.
Serviciul de cablu al companiei RDS-RCS a fost întrerupt, joi, în mai multe cartiere din Capitală.
"Pot să confirm că am avut o avarie în anumite zone", a declarat pentru gândul Cristina Nicoară, specialist PR al companiei.
Reprezentanta RDS-RCS nu a putut da detalii suplimentare cu privire la cartierele în care se află clienţii afectaţi de avarie şi nici asupra motivului defecţiunii datorită faptului că, în momentul de faţă, au loc mai multe verificări.
"Facem această verificare şi pe măsură ce verificăm reparăm, dar nu o să dureze mult", ne-a mai explicat Nicoară.
Ea a adăugat, de asemenea, că defecţiunea a fost remediată în unele cazuri şi că există deja abonaţi care nu mai au probleme în recepţionarea semnalului prin cablu.
Compania RDS-RCS are afaceri anuale de peste 700 de milioane de dolari.
Eventualele reclamaţii pot fi făcute la