Juriul festivalului de publicitate de la Cannes a decis care sunt cele mai bune reclame şi campanii din sezonul 2011-2012.
Criteriile de jurizare de la Cannes sunt extrem de precise şi câştigarea oricărui trofeu este un real triumf pentru o agenţie de publicitate.
Adweek.com a inventariat marii câştigători de la categoriile Film şi Film Craft.
1. Chipotle „Back to the Start“ a câştigat marele premiu la categoria film, marele premiul la categoria branded contnent şi argintul la film craft. Agenţie: Creative Artists Agency, Los Angeles
2. Canal+ „The Bear“. Agenţie: BETC, Paris
3. The Guardian „Three Little Pigs“. Agenţie BBH Londra
4. Procter & Gamble „Best Job“
5. Lurpak Butter „Rainbow“. Agenţie: Wieden + Kennedy, London
6. DirecTV campaign – şase spoturi: "Platoon," "Roadside Ditch," "Stray Animal," "Dog Collar," "Wig Shop," "House". Agenţie: Grey, New York
7. Coordown Onlus campaign – şase spoturi: "Cartasi For Integration Day," "Illy For Integration Day," "Pampers For Integration Day," "Averna For Integration Day," "Toyota For Integration Day" Agenţie: Saatchi & Saatchi, Milano
8. Doritos "Dip Desperado“. Agenţie Abbott Mead Vickers BBDO, Londra
9. Hahn SuperDry "Super In. Super Out". Agenţie Publicis Mojo, Sydney
10. BGH Air Conditioners campaign – trei spoturi: "Dads In Briefs," "Friends," "No Signal". Agenţie: Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, Buenos Aires