iviu Pop, interimarul de la ministerul educaţiei, ţine morţiş ca în fiecare zi să ne demonstreze că nu stăpâneşte nici limba română, dar nici detaliile legate de postul pe care îl ocupă în acest moment. Iar adevărata “pricepere” i-a fost dovedită acum, odată cu desfăşurarea Evaluării Naţionale, care i-a bulversat deopotrivă pe părinţi, pe copii şi pe profesori! iviu Pop, interimarul de la ministerul educaţiei, ţine morţiş ca în fiecare zi să ne demonstreze că nu stăpâneşte nici limba română, dar nici detaliile legate de postul pe care îl ocupă în acest moment. Iar adevărata “pricepere” i-a fost dovedită acum, odată cu desfăşurarea Evaluării Naţionale, care i-a bulversat deopotrivă pe părinţi, pe copii şi pe profesori!
Bâlbe repetate, nesiguranţă, greşeli gramaticale, erori de procedură, toate fac parte din “arsenalul” actualului ministru al educaţiei, care, culmea, este profesor! De matematică, e drept, dar nimic nu-l scuză când “ciunteşte” limba română.
Cea mai recentă gafă e proasta gestionare a Evaluării Naţionale, când elevilor li s-a dat de analizat o frază ambiguă. Ceea ce i se reproşează a cum este instabilitatea deciziilor - dacă marţi Pop a declarat că nu schimbă baremul, imediat după protestele în stradă ale părinţilor, joi şi-a schimbat poziţia.
“Ambele variante disputate sunt considerate corecte. Se punctează amândouă”, a sunat declaraţia împăciuitoare. Şi, ca să-şi justifice incoerenţa, Liviu Pop a spus că regulile (adică baremul de corectare) nu se pot schimba în timpul jocului (adică în timpul examenului), astfel că a aşteptat finalizarea probei de matematică pentru a modifica sistemul de notare.
Cu adevărat uimitoare este “grădina” în care ministrul interimar a decis să arunce pisica - Academia Română. Se pare că specialiştii în gramatica limbii române nu i-au dat la timp un răspuns clar în ceea ce priveşte corectitudinea variantel