Daca la platile online facute cu cardul apar probleme in livrarea produselor sau clientul e fraudat, banca ar trebui sa returneze banii pierduti.
Despagubirile sunt insa limitate. Teoretic, clientii pot solicita oricand bancii care le-a emis cardul rambursarea banilor, daca au fost victima unei fraude online, daca nu au primit produsele comandate sau daca acestea sunt deteriorate.
''Posesorul cardului trebuie doar sa prezinte bancii emitente o dovada a tranzactiei, cum ar fi confirmarea comenzii online primite de la comerciant pe e-mail'', spune Catalin Cretu, general manager Romania, Visa Europe, relateaza Capital.
Daca la platile online facute cu cardul apar probleme in livrarea produselor sau clientul e fraudat, banca ar trebui sa returneze banii pierduti.
Despagubirile sunt insa limitate. Teoretic, clientii pot solicita oricand bancii care le-a emis cardul rambursarea banilor, daca au fost victima unei fraude online, daca nu au primit produsele comandate sau daca acestea sunt deteriorate.
''Posesorul cardului trebuie doar sa prezinte bancii emitente o dovada a tranzactiei, cum ar fi confirmarea comenzii online primite de la comerciant pe e-mail'', spune Catalin Cretu, general manager Romania, Visa Europe, relateaza Capital.