IBM România a semnat un contract pe o perioadă de trei ani cu Banca Comercială Română (BCR) pentru a implementa şi a oferi suport pentru o soluţie CRM analitic (Analytical Customer Relationship Management). Soluţia reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală şi de Est, şi un succes important pentru piaţa soluţiilor CRM, se arată într-un comunicat la IBM.
Implementarea soluţiei Analytical CRM reprezintă prima fază a unei iniţiative strategice a BCR de optimizare a activităţilor de administrare a clienţilor, pentru o înţelegere mai bună a nevoilor şi comportamentului clienţilor Această soluţie permite băncii să dezvolte strategii de vânzare a produselor şi serviciilor bancare, şi va putea îmbunătăţi loialitatea clienţilor într-o manieră eficientă.
"Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă, în conformitate cu necesităţile segmentelor de clienţi ţintă. De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM", a a declarat, în comunciat, Christian Bruckner, Vicepreşedinte Executiv Operaţiuni (COO) BCR.
"Într-un mediu competitiv ce favorizează pe cei mai agili şi mai inteligenţi, băncile trebuie să investească în instrumente ce le pot oferi informaţii relevante şi capabilitati de analiza si predictie avansate, pentru a deveni lideri pe piaţă. IBM poate furniza clienţilor toate instrumentele necesare, permiţându-le să ofere soluţii bancare personalizate şi atentie considerabila clienţilor, în funcţie de nevoile specifice ale acestora. Prin intermediul soluţiei implementate, IBM sprijină BCR pentru obţinerea de avantaje competitive", a declarat şi Bogdan Balaci, Country General Manager, IB