Cei mai bogaţi oameni din ţările Orientului Mijlociu vin în această perioadă la Londra, pentru a se distra şi pentru a cheltui mici averi în magazinele de lux, înainte de începerea Ramadanului, luna de post a musulmanilor, scrie Daily Mail.
Turiştii musulmani îşi aduc maşinile de lux cu avionul, se cazează la cele mai scumpe hoteluri, vor numai colecţii noi de haine şi accesorii, precum şi produse în ediţie limitată, iar unii dintre ei caută şi proprietăţi în cartierele exclusiviste ale capitalei britanice.
Un Bugatti Veryron înmatriculat în Arabia Saudită,care costă aproximativ 1,6 milioane de lire sterline, este parcat în faţa unui hotel de lux din Londra
De la stânga la dreapta: Bugatti Veryron, Koenigsegg Agera, Bugatty Veyron, Lamborghini Aventador - toate, înmatriculate în ţări din Orientul Mijlociu
Fenomenul, poreclit „febra Ramadanului”, a devenit deja unul cu tradiţie în Marea Britanie, iar numărul „pelerinilor” în cartierele de shopping londoneze este în continuă creştere de la an la an. Un factor care contribuie la această creştere este şi interzicerea burkăi în Franţa, care i-a „alungat” pe turiştii musulmani.
Londra, însă, îi primeşte pe toţi cu casele de marcat deschise. Magazinele şi hotelurile de lux se pregătesc din timp, în primul rând cu angajaţi vorbitori de arabă.
Rolls Royce Ghost, cu plăcuţe de Arabia Saudită
Un Mercedes G55, înmatriculat în Irak, trece pe lângă un magazin Bulgari din Londra
Unele hoteluri de cinci stele din Londra au anunţat că 80% dintre oaspeţii lor din aceste zile sunt din Orientul Mijlociu. Afluxul de turişti musulmani este cel mai uşor de observat pe străzi, care s-au umplut de maşini de lix.
Cât despre magazine, dacă un britanic cheltuie, în medie, 120 de lire când merge la cumpărături prin magazinele de firmă, iar un american, 550 de lir