Facebook ar putea să introducă, pe lângă butonul "Like" (Îmi place), şi butonul "Want" (Vreau) care ar putea să transforme platforma într-un spaţiu destinat consumului, în loc de un spaţiu destinat socializării, informează Huffington Post.
Zvonuri privind planurile celor de la Facebook de a introduce o gamă mai mare de butoare circulă de luni de zile, iar dezvoltatorul Tom Waddington se pare că ar fi observat o dovadă în acest sens. Ea constă într-un şir de caractere, "
El sugerează că reprezentnanţii site-ului se pregătesc de introducerea unei opţiuni noi care le va permite utilizatorilor să le spună prietenilor de pe platforma de socializare ce produse de pe internet îşi doresc.
"Butonul nu se află pe listă alături de alte pluginuri sociale de pe site-ul dezvoltatorilor Facebook", explică şi cei de la Inside Facebook.
"Testăm mereu noi elemente ale platformei, cu toate acestea nu avem nimic nou de anunţat", a declarat un purtător de cuvânt al reţelei de socializare în legătură cu descoperirea lui Waddington.
Punerea în practică a unui astfel de buton ar putea fi un element important în strategia reţelei de socializare de a deveni partener publicitar pentru companii mari care au nevoie de un public extins. Având în vedere că în Statele Unite ale Americii piaţa publicitară creşte lent, o astfel de stimulare ar putea fi exact lucrul de care au nevoie cei de la Facebook.
Un buton "Want" ar putea să ducă la un moment dat la cumpărarea produselor direct prin intermediul site-ului.
Cunoaşterea dorinţelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea teoretic să folosească acele informaţii pentru a viza utilizatorii platformei de socializare în timp real, putând să ajungă la ei cu o secundă înainte ca aceştia să cumpere produsele