Născut într-un orăşel din apropierea capitalei modei italiene, Giorgio Armani descoperă fascinaţia pentru formele corpului uman la Facultatea de medicină, unde era student. Sora sa, Rosanna, este cea care îl introduce în extravaganta şi uluitoarea lume a designului vestimentar. Giorgio Armani, un nume sinonim cu moda. Giorgio Armani SPA, o casă de modă din Italia, care vinde în toată lumea produse de lux: haine, ceasuri, bijuterii, pantofi, cosmetice şi interioare pentru case. Printre mărci se numără Armani Collezioni, Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Jeans, Armani Exchange, Armani Junior şi Armani Casa. În anul 2000, revista „Forbes” îl declara pe Giorgio Armani drept cel mai de succes designer vestimentar, cu un venit personal de 135 de milioane de dolari americani în 1999. În 2001, revista îl aşeza la nr. 19, după familia Bulgari, lângă Prada, într-un top al aristocraţilor modei. Armani s-a născut la 11 iulie 1934, în orăşelul italian Piacenza, situat în apropiere de Milano. Era fiul unui manager naval, în timpuri dificile pentru Italia: Giorgio, dar şi fratele Sergio şi sora Rosanna au simţit din plin efectele catastrofale ale celui de-Al Doilea Război Mondial. Unii dintre prietenii săi au fost ucişi în timpul conflagraţiei, de bombele lansate de Aliaţi. „Eram săraci şi viaţa era grea”, mărturisea Armani mai târziu pentru „Harper’s Bazaar”. „Cinematograful din Milano era o oază, un palat al visurilor, filmele rămăseseră atât de strălucitoare. M-am îndrăgostit de frumuseţea idealizată a starurilor de la Hollywood”. La începuturi, asistent de fotograf şi designer de vitrine Încă de la o vârstă fragedă, Giorgio descoperă interesul pentru anatomie făcând „păpuşi din noroi cu boabe de cafea ascunse înăuntru”, aşa cum a explicat pentru ziarul „The Guardian”. Fascinaţia pentru corpul omenesc a fost potenţată de cei doi ani de studii de medicină urmaţi la Universit