Pasagerii cursei Wizz Aor către Alicante, Spania, aşteaptă să decoleze de la ora 11.55. Întârzierea este cauzată de probleme tehnice.
Până acum, cei 150 de pasageri au fost informaţi că plecarea s-a reprogramat de trei ori, la la 14.30, 15.30, ca mai nou să se vehiculeze „ora de 17.15, oră care este o promisiune, nu o certitudine”, a scris o pasageră nemulţumită către RTV.
Autorităţile nu au putut interveni cu nimic, pasagerii nemulţumiţi au trebuit să solicite să li se asigure apă şi hrană companiei Wizz Air, în condiţiile în care sunt „parcaţi” în aeroport de o jumătate de zi.
"Din păcate, compania Wizz Air încalcă flagrant drepturile pasagerilor, ţinându-ne fără apă, deşi eu personal am solicitat acest lucru încă de acum două ore. Nu vorbesc de canicula de aici şi de faptul că sunt copii mici şi oameni în vârstă. Mai mult, fiind weekend ,nicio autoritate nu ne poate ajuta. La insistenţele mele personale, dupa două ore a aparut superviser de la WizzAir care a promis că ajunge apa şi mancarea la 15.30. Această persoană, Andrei Ana Maria, a venit cu o alta, care a început să reproşeze pasagerilor faptul că ea stă peste program şi că nu e vina companiei că are probleme tehnice", se arăta în mesajul pasagerei.
Urmăreşte-ne şi pe FACEBOOK ca să fii la curent cu tot ce mişcă în Bucureşti