Performanţă. Andrei Botescu, Bogdan Niculescu, Alexandru Manda şi Adrian Teaşă şi-au împlinit visul şi au salvat Pegas-ul de la o moarte sigură Showroom. Bicicletele Pegas, care în prezent se asamblează în Taiwan, au încă succes la români Cochet. Noul Pegas, proaspăt scos de pe linia de producţie, cu o eşarfă de pionier legată de ghidon, amintire a copilăriei multora dintre noiÎntr-un mic atelier din inima Bucureştiului, la parterul fostului service auto comunist Ciclop, patru prieteni au reuşit să repună pe două roţi bicicleta copilăriei pentru mulţi dintre adulţii de astăzi. Înarmaţi cu nervi de oţel, Andrei Botescu (director general), Adrian Teaşă (departament tehnic), Ciprian Frunzeanu (designer) şi Alexandru Manda (vânzări) au reuşit să învingă birocraţia din România şi să cumpere drepturile pentru brandul Pegas.
"După ce am obţinut drepturile de la OSIM, ne-am apucat de treabă. Am început de la vechiul Pegas Kent, cu şaua lungă, poate cel mai cunoscut model al mărcii. L-am restilizat, dar am păstrat linia clasică, arhicunoscută pentru nostalgici", ne-a spus Adrian Teaşă. Pe lângă faptul că noul Pegas răspunde celor mai înalte standarde tehnice, este construit din cele mai bune materiale şi are cele mai performante componente, preţul unei astfel de biciclete este de 1.100 de lei în cazul modelului cu o singură viteză şi 1.300 de lei în cazul celui cu trei viteze pe butuc.
Muncă. Adrian Teaşă trudeşte ore în şir la o bicicletă pentru a se asigura că toţi clienţii săi pleacă mulţumiţi Modă. Fanii noului Pegas îşi pot cumpăra tricouri şi alte obiecte vestimentare cu bicicleta copilăriei lor "Am încercat să păstrăm un preţ accesibil, asemenea celui practicat în anii comunismului, când toată lumea îşi permitea un Pegas. Deocamdată, avem doar un singur model la vânzare, cel bazat pe Pegas Kent, dar lucrăm de zor la un alt proiect. Vrem