Luiza Scărlătescu este director comercial la REDAC din 2002. Are 50 de ani şi un copil de 12 ani, Vlad Ştefan, pe care îl consideră „centrul Universului“ său. De profesie inginer mecanic, Luiza Scărlătescu a acordat un interviu GdS, în care arată cum este să coordonezi o echipă de vânzări, cum evoluează lucrurile în sectorul auto, ce notă are economia românească la această dată. Vă prezentăm o femeie de afaceri de succes extrem de volubilă, care priveşte pozitiv pe mai departe şi zâmbeşte motivant, în ciuda dificultăţilor induse de criză.
Gazeta de Sud: Ce face o femeie într-o lume a bărbaților, adică în domeniul auto?
Luiza Scărlătescu: (Râde) O femeie munceşte şi încearcă să fie creativă şi să vadă din alt punct de vedere această zonă, nu numai din punctul de vedere al bărbaţilor, pentru că la ora actuală maşinile sunt folosite în egală măsură şi de femei, şi de bărbaţi. La un moment dat, constructorii francezi cercetează poziţia femeii la volan, cum se poate urca mai bine la volan, ce o deranjează şi ce nu. Este bine să fie luate în seamă şi femeile în domeniul auto.
GdS: Criza a lovit puternic acest sector. Cum ați rezistat?
L.S.: Cu greu. Sincer vorbind. Când a început criza, ne-am aşteptat toţi să fie greu, să fie foarte greu. Dar niciodată nu mi-am putut imagina că vânzările vor scădea aşa de mult. Şi nu îmi imaginam vreodată ca uzina de la Piteşti să fie închisă o perioadă. Noi avem un service apreciat şi care este tot timpul plin. Avem clienţi fideli, care au încredere în noi, în lucrările pe care le efectuăm, şi ăsta este un lucru foarte bun.
GdS: Ce procent din afacere este deţinut de service?
L.S.: Activitatea de service are pondere majoritară în ceea ce priveşte veniturile firmei şi acest lucru cred că nu este numai la noi, acest lucru se întâmplă la nivelul întregii ţări. La noi, cu atât mai mult întrucât suntem într-o