Reprezentanţii reţelei de socializare Facebook ar putea introduce, pe lângă butonul „like”, şi butonul „want”, transformând astfel platforma într-un site destinat consumului, relatează Huffington Post.
Noul buton le-ar putea permite utilizatorilor să le arate prietenilor de pe platforma de socializare ce produse de pe internet îşi doresc, susţine dezvoltatorul Tom Waddington.
Reprezentanţii Facebook nu au confirmat deocamdată acestă ionformaţie.
Prin intermediul butonului „want”, site-ul de socializare ar putea deveni un partener pentru companii mari care au nevoie de un public extins. Mai mult, această opţiune ar putea să conducă, la un moment dat, la cumpărarea produselor direct prin intermediul site-ului.
Cunoaşterea dorinţelor consumatorilor este un element extrem de important pentru companiile de publicitate.
Reprezentanţii reţelei de socializare Facebook ar putea introduce, pe lângă butonul „like”, şi butonul „want”, transformând astfel platforma într-un site destinat consumului, relatează Huffington Post.
Noul buton le-ar putea permite utilizatorilor să le arate prietenilor de pe platforma de socializare ce produse de pe internet îşi doresc, susţine dezvoltatorul Tom Waddington.
Reprezentanţii Facebook nu au confirmat deocamdată acestă ionformaţie.
Prin intermediul butonului „want”, site-ul de socializare ar putea deveni un partener pentru companii mari care au nevoie de un public extins. Mai mult, această opţiune ar putea să conducă, la un moment dat, la cumpărarea produselor direct prin intermediul site-ului.
Cunoaşterea dorinţelor consumatorilor este un element extrem de important pentru companiile de publicitate.