Mult asteptata de unii, inaugurarea Palas a adus nou pe piata ieseana si o lupta fratricida intre doua mall-uri care au acelasi proprietar. Atat Palas, cat si Iulius Mall, asteapta milioane de clienti anual pe o piata considerata saraca. Reprezentantii Iulius Group sustin insa ca strategia abordata a dat rezultate si nici unul dintre mall-uri nu pierde in competitia comerciala. Palas vs. Iulius
Dupa cativa ani de lucru si mai multe actiuni in instanta depuse de contestatari, Complexul multifunctional Palas a fost inaugurat cu fast in urma cu mai bine de o luna. La eveniment au fost prezenti, la acea data, atat prim-ministrul Victor Ponta, cat si IPS Teofan, mitropolitul Moldovei si Bucovinei. Investitia, de peste 265 de milioane de euro, urma sa devina noul centru al atentiei iesenilor, atat pentru cumparaturi, cat si pentru zonele destinate relaxarii. Avand in componenta un mall de peste 54.000 de metri patrati, Palas a devenit un jucator important pe piata, avand intentia declarata de a eclipsa celelalte centre comerciale. Problema a aparut insa in legatura cu competitorul Iulius Mall, care apartine aceluiasi dezvoltator. In principiu, mai ales pe o piata saraca, cele două mall-uri ar trebui sa se canibalizeze, adica sa-si fure clientii. Reprezentantii companiei sustin insa ca nu s-a intamplat acest lucru, pentru ca mall-ul din Tudor Vladimirescu si-a schimbat publicul-tinta. Se asteapta 9 milioane de vizitatori in Palas
Intentia declarata a Iulius Group a fost, din start, aceea de a crea doua centre comerciale complementare. „Cele doua centre comerciale din portofoliul companiei Iulius Group, Iulius Mall Iasi si ansamblul Palas, au fost gandite astfel incat ofertele lor sa se completeze reciproc. Deoarece aduce numeroase premiere pe piata, ansamblul Palas reprezinta o dezvoltare de retail care se adreseaza unei piete mult mai extinse, vizand intre