De ieri-dimineaţă, se poate circula din nou pe strada Amaradia din Craiova. După mai bine de trei luni de la debutul lucrărilor, constructorii de la Delta ACM ‘93 Bucureşti au finalizat asfaltarea şi sunt aproape de încheierea întregii lucrări.
Au rămas semafoarele
Reabilitarea străzii Amaradia a început pe 28 martie. Carosabilul urma să fie refăcut pe o lungime de 1,3 km. Pe porţiunea dintre bulevardul Dacia şi strada Opanez urma să fie făcute parcări pe ambele părţi ale străzii, iar din Opanez până în Titulescu strada era lărgită de la 7 la 9 m. Valoarea investiţiei se ridica la aproximativ 5,54 milioane de lei fără TVA, adică aproximativ 6,87 milioane de lei cu TVA. Amaradia era a patra din pachetul de şase străzi ce vor fi reabilitate în cursul acestui an cu fonduri europene. Până atunci începuseră lucrările de reabilitare pe bulevardele Olteniei şi Tineretului din Craioviţa Nouă şi pe strada Brestei, sectorul cuprins între bulevardul Râului şi strada Pelendava.
Fostul primar Antonie Solomon promitea pe atunci că lucrările nu vor dura mai mult de o lună şi jumătate. N-a fost decât o promisiune electorală, pentru că, până la urmă, a durat mai bine de trei luni până la refacerea străzii şi reluarea circulaţiei.
Spre sfârşitul săptămânii trecute, noul primar, Olguţa Vasilescu, a făcut o vizită de lucru pe acest şantier. Lucrările nu depăşiseră termenul de finalizare prevăzut în contract, însă primăriţa le-a trasat sarcină constructorilor să termine chiar înainte de împlinirea termenului. Le-a ordonat - ca să zicem aşa - să dea gata asfaltarea până cel târziu astăzi. Reprezentanţii Delta ACM au dovedit încă o dată că pot să lucreze foarte repede, finalizând încă din noaptea de duminică spre luni aşternerea celor două straturi de asfalt pe Amaradia, ba chiar şi, în mare parte, trasarea marcajelor rutiere. După câteva ore în care asfaltul a pri