Producatorul auto General Motors (GM), care a anuntat in luna mai, in ajunul ofertei publice initiale a Facebook, ca va renunta la publicitatea pe Facebook, negociaza acum reluarea acestui serviciu, au declarat doua surse apropiate situatiei, citate de Bloomberg.
In discutii sunt implicati directorul operational al Facebook, Sheryl Sandberg, si directorul general al GM, Dan Akerson.
GM a anuntat in luna mai ca a decis sa opreasca publicitatea pe Facebook de la jumatatea acestui an, dupa ce a analizat cheltuielile. GM a cheltuit anul trecut 10 milioane de dolari pentru promovarea pe Facebook, a spus o persoana apropiata situatiei. Aceasta este o parte din suma de circa 1,8 miliarde de dolari cheltuita de producator pe publicitate in SUA, noteaza Bloomberg.
Grupul General Motors este dispus sa reconsidere decizia de renuntare la publicitatea pe Facebook daca va ajunge la concluzia ca investitia va fi rentabila.
Facebook, ale carei actiuni s-au depreciat cu 19% de la oferta publica initiala de pe 18 mai, obtine peste 80% din venituri din publicitatea adresata membrilor care acceseaza site-ul de socializare.
Producatorul auto General Motors (GM), care a anuntat in luna mai, in ajunul ofertei publice initiale a Facebook, ca va renunta la publicitatea pe Facebook, negociaza acum reluarea acestui serviciu, au declarat doua surse apropiate situatiei, citate de Bloomberg.
In discutii sunt implicati directorul operational al Facebook, Sheryl Sandberg, si directorul general al GM, Dan Akerson.
GM a anuntat in luna mai ca a decis sa opreasca publicitatea pe Facebook de la jumatatea acestui an, dupa ce a analizat cheltuielile. GM a cheltuit anul trecut 10 milioane de dolari pentru promovarea pe Facebook, a spus o persoana apropiata situatiei. Aceasta este o parte din suma de circa 1,8 miliarde de dola