Unii clienti, in special antreprenorii din zona de consultanta, servicii cu valoare adaugata mare, apeleaza la serviciile unui specialist in branding inca din momentul in care isi lanseaza afacerea, in timp ce altii, in general din domenii cu rulaje mari, dar profituri mici recurg la branding chiar si dupa zece ani, a declarat Stefan Liute, cofondator si director de strategie al agentiei de branding Storience.
Liute, in varsta de 36 de ani, a lansat impreuna cu sotia sa Adriana, (30 de ani), agentia Storience, dupa 13 ani de experienta in cadrul companiei de branding si digital Grapefruit, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniu.
Stefan Liute este unul dintre cei trei fondatori ai Grapefruit, agentie pe care a lansat in 1999 alaturi de Marius Ursache si Laurian Gridinoc. Pe de alta parte, Adriana Liute s-a alaturat in 2010 agentiei, in functia de brand & communication strategist.
Cei doi au anuntat in urma cu trei saptamani ca vor pleca de la Grapefruit din cauza prioritatilor diferite pe care le au fata de ceilalti actionari ai companiei. Practic, in timp ce Stefan si Adriana Liute vor sa se concentreze pe consultant de brand, Grapefruit va pune accentul pe digital.
Storience a fost inregistrata in luna iunie la Registrul Comertului, iar compania este detinuta in totalitate de Adriana Liute. De altfel, ea este managing partner, iar Stefan Liute este director de strategie. Vor zece clienti anul acesta Numele Storience vine din combinarea cuvintelor englezesti „story” si „experience”.
In prezent, agentia are trei clienti din domeniile farma si educatie, doua dintre proiecte fiind de rebranding si unul de branding. Pana la finalul anului antreprenorii isi doresc sa ajunga la zece clienti.
“Vrem sa ne facem intai o echipa solida, iar apoi clientii vor veni de la sine”, afirma Adriana Liute.
In prezent, comp