Mihail Başulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistrate în derularea lucrărilor de construcţie a autostrăzii Bucureşti-Ploieşti.
"Aţi văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada Bucureşti-Ploieşti", a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnalişti care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR, potrivit Mediafax.
"Am un ordin semnat de dl ministru, cu data de 3 iulie, prin care încetează mandatul de director general al CNADNR în cazul dlui Mihail Başulescu. În ordin nu se precizează care este motivul demiterii", a declarat pentru gândul Cristina Savu, consilierul personal al ministrului Ovidiu Silaghi. Savu a precizat că noul director al CNADNR este Mircea Pop.
Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi şantierul şi a declarat că autostrada Bucureşti-Ploieşti nu va fi deschisă circulaţiei la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorităţi fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricţii de viteză şi după ce vor fi remediate unele defecţiuni de construcţie.
Primul termen de dare în folosinţă a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.
Lucrările la autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt împărţite în două sectoare, respectiv Bucureşti-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorţiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, şi Moara Vlăsiei-Ploieşti, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internaţional/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.
Başulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.
Mihail Başulescu a