În căutare de noi surse de venit, Facebook vrea să scoată bani din celebrul buton de Like, scrie New York Post.
Reţeaua de socializare condusă de Mark Zuckerberg discută cu directorii mai multor posturi TV un plan prin care Facebook să promoveze mai intens anumite video-uri populare, în schimbul unor sume de bani. Promovarea ar urma să se facă în funcţie de numărul de Like-uri ale unei postări.
Criticii au întâmpinat cu scepticism această idee, spunând că este greu de stabilit „valoarea unui Like”.
New York Post sugerează că planul ar putea fi pe placul Facebook nu doar datorită veniturilor pe care le-ar aduce, ci şi pentru că ar ajuta reţeaua de socializare să se dezvolte pe partea de video, concurând astfel YouTube de la rivalii Google.
Interesul este şi de partea televiziunilor, însă sursa notează că deocamdată nu este clar cum va funcţiona sistemul, notează sursa.
Platforma online Champon a estimat că un Like pe Facebook valorează 8 dolari, în timp ce unul pe Twitter – 5 dolari, mai scrie NY Post.
În căutare de noi surse de venit, Facebook vrea să scoată bani din celebrul buton de Like, scrie New York Post.
Reţeaua de socializare condusă de Mark Zuckerberg discută cu directorii mai multor posturi TV un plan prin care Facebook să promoveze mai intens anumite video-uri populare, în schimbul unor sume de bani. Promovarea ar urma să se facă în funcţie de numărul de Like-uri ale unei postări.
Criticii au întâmpinat cu scepticism această idee, spunând că este greu de stabilit „valoarea unui Like”.
New York Post sugerează că planul ar putea fi pe placul Facebook nu doar datorită veniturilor pe care le-ar aduce, ci şi pentru că ar ajuta reţeaua de socializare să se dezvolte pe partea de video, concurând astfel YouTube de la rivalii Google.
Interesul este şi de partea televiziunilor, însă sursa noteaz