"Cutia neagra" a pachebotului Costa Concordia, care a naufragiat in luna ianuarie provocand moartea a 32 de persoane nu mai functiona, iar expertii care lucreaza la reconstituirea evenimentelor nu mai pot analiza exact ce s-a intamplat in noaptea de 13 spre 14 ianuarie.
Potrivit publicatiei italiene Corriere della Sera, analizele expertilor, care au fost inregistrate de un calculator de bord, se opresc la data de 13 ianuarie. Pentru ca expertii sa ofere date exacte, complete ei ar fi trebuit sa cerceteze si cutia neagra. Carnival Corp, compania proprietara a navei Costa Concordia, intentiona sa repare cutia abia pe 14 ianuarie.
Printre problemele depistate de publicatia italiana se numara si chestiunea usilor etanse deschise care trebuiau sa fie de fapt inchise. Usile puteau ramane deschise, pentru a facilita circulatia personalului in interiorul navei, doar daca exista o autorizatie. Costa Concordia nu detinea o asemenea autorizatie.
32 de persoane au fost ucise cand vasul s-a rasturnat. Dintre cei 4.229 de pasageri aflati la bord 3.200 erau turisti si o mie erau membri ai echipajului.
"Cutia neagra" a pachebotului Costa Concordia, care a naufragiat in luna ianuarie provocand moartea a 32 de persoane nu mai functiona, iar expertii care lucreaza la reconstituirea evenimentelor nu mai pot analiza exact ce s-a intamplat in noaptea de 13 spre 14 ianuarie.
Potrivit publicatiei italiene Corriere della Sera, analizele expertilor, care au fost inregistrate de un calculator de bord, se opresc la data de 13 ianuarie. Pentru ca expertii sa ofere date exacte, complete ei ar fi trebuit sa cerceteze si cutia neagra. Carnival Corp, compania proprietara a navei Costa Concordia, intentiona sa repare cutia abia pe 14 ianuarie.
Printre problemele depistate de publicatia italiana se numara si chestiunea usilo