Aeroportul International Iasi In aceasta dimineata, Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi organizeaza o actiune de informare la Aeroportul International Iasi. Astfel, intre orele 8.30 - 9.30 si 10.00 - 11.00, se vor imparti materiale prin care pasagerii vor fi informati in legatura cu drepturile pe care acestia le au, ocazionate de transportul aerian. Actiunea se desfasoara cu ocazia Zilei Aeroporturilor, serbata in data de 4 iulie. Cu acest prilej, comisarii prezenti la aeroport vor raspunde si eventualelor intrebari primite de pasageri. Astfel, li se va comunica pasagerilor ca au dreptul de a fi informati, de a primi mese, bauturi racoritoare, cazare, telefon, fax, si de rambursare sau compensare a pretului biletului. Daca le sunt incalcate drepturile, pasagerii nemultumiti se pot adresa cu o reclamatie companiei aeriene in cauza si apoi CJPC. Drepturile pasagerilor pe transportul aerian sunt reglementate la nivel comunitar prin Regulamentul (CE) nr. 261/2004, acestea aplicandu-se in caz de refuz la imbarcare, anulare de zbor, intarziere prelungita sau lipsa de informare.
Aeroportul International Iasi In aceasta dimineata, Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi organizeaza o actiune de informare la Aeroportul International Iasi. Astfel, intre orele 8.30 - 9.30 si 10.00 - 11.00, se vor imparti materiale prin care pasagerii vor fi informati in legatura cu drepturile pe care acestia le au, ocazionate de transportul aerian. Actiunea se desfasoara cu ocazia Zilei Aeroporturilor, serbata in data de 4 iulie. Cu acest prilej, comisarii prezenti la aeroport vor raspunde si eventualelor intrebari primite de pasageri. Astfel, li se va comunica pasagerilor ca au dreptul de a fi informati, de a primi mese, bauturi racoritoare, cazare, telefon, fax, si de rambursare sau compensare a pretului bil