Sun Plaza demareaza procedurile legale pentru recuperarea datoriilor inregistrate de Mobexpert, ca urmare a inchiderii magazinului retailerului mobila, petrecute la inceputul acestei saptamani, au anuntat miercuri reprezentantii centrului comercial.
Luni, 2 iulie, Mobexpert a inchis magazinul sau din centrul comercial Sun Plaza, incalcand obligatiile de desfasurare a activitatii asumate prin contractul de inchiriere, inregistrand in acelasi timp o datorie foarte mare. Decizia este cu atat mai surprinzatoare cu cat proprietarii si managerii Sun Plaza au venit in intampinarea Mobexpert cu propuneri de solutionare a litigiului financiar aparut in urma cu an, se arata in comunicatul Sun Plaza.
“Am fost alaturi de partenerul nostru comercial inca de la deschiderea din februarie 2010, adaptand conditiile contractuale noilor conditii de piata. Chiar si in ultimele luni am inteles situatia dificila in care se afla grupul Mobexpert si am incercat sa le oferim asistenta din mai multe puncte de vedere, atat cu privire la adaptarea politicii comerciale la realitatile curente ale pietei, cat si la nivel financiar, prin sustinerea desfasurarii activitatii acestui retailer, cu o datorie foarte mare catre noi", a declarat Michael Richard, general manager al EMCT Romania, compania care administreaza mall-ul Sun Plaza.
"Ni se pare deplasat ca in aceste circumstante Mobexpert anunta deschiderea unui nou magazin la Oradea. Sun Plaza se regaseste acum in situatia de a incheia acest parteneriat si de a demara procedurile legale”, a adaugat acesta.
Dan Sucu, proprietarul Mobexpert, a declarat pentru zf.ro ca vanzarile magazinului din Berceni au fost la 60% din nivelul asteptat si ca deschiderea a luat de fapt din clientii altor magazine. Omul de afaceri a mai spus ca timp de doi ani de zile magazinul a fost sustinut din alte surse si ca pierderi