Importatorul Bavarom a lansat recent pe piata primul brand romanesc de bere din portofoliu-Nenea Iancu.
Vanzarile noii marci de bere, care este momentan disponibila doar la draft, au inceput luna trecuta, iar pana la finalul lunii iulie, compania se asteapta sa vanda integral volumul aflat in prezent la vanzare, adica 150.000 de halbe. Pretul unui tap din noua bere este de 5,9 lei.
Berea este produsa in Germania dupa o reteta a producatorului de acolo si este realizata exclusiv pentru piata romaneasca. Nenea Iancu este disponibil in doua sortimente: bere blonda de tip “Munchner Lager” si nefiltrata tip “Weiss”.
De ce a hotarat Bavarom sa dezvolte „propria” marca de bere? Costin Ghindea, directorul general al companiei a explicat ca in urma studiilor efectuate s-a observat ca exista o tendinta a unui tip de public sa se orienteze spre berile premium de import si s-a ajuns la concluzia ca si o bere locala premium poate avea loc in piata.
Berea Nenea Iancu va fi lansata la finalul verii si in varinta la sticla.
In prezent berea la draft este distribuita in locatii premium din Bucuresti si alte orase importante.Pana in prezent sunt peste 30 de unitati HoReCa in care se serveste noua bere.
Bavarom activeaza pe piata din anul 2003 pentru activitati de import si distributie de bauturi alcoolice si nealcoolice. Din portofoliul Bavarom fac parte berea olandeza Bavaria, Paulaner din Germania, Bernard din Cehia sau bautura energizanta B52.