Mihail Başulescu, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), a fost demis din funcţie de către Ovidiu Silaghi, ministrul transporturilor, la doar două săptămâni după ce preluase conducerea companiei. Motivul invocat de ministru a fost întârzierea în derularea lucrărilor la autostrada Bucureşti-Ploieşti.
"Poate mi se trage de la faptul că am blocat o plată de 54 mil. de lei (12 mil. euro) către Romstrade pentru şoseaua Transalpina, pentru că am cerut verificarea lucrărilor înainte de inaugurare. Sau poate cuiva nu i-a convenit că am atras atenţia asupra calităţii lucrărilor autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, dar şi a calităţii oamenilor din compania de drumuri", a declarat pentru ZF Mihail Başulescu. Contractul pentru modernizarea şoselei Transalpina, pe o distanţă de 148 de kilometri pe ruta Bengeşti-Sebeş, a fost atribuit în 2008 firmei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul s-a ridicat la circa 335 milioane de euro şi în perioada 2007-2010 a fost cea mai valoroasă lucrare atribuită de CNADNR.
Başulescu a mai spus că ministrul nu l-a anunţat de această demitere şi că ar fi aflat de la un secretar de stat. El a mai precizat că după această decizie, care l-a luat prin surprindere, mai ales că a venit la o zi după ce a fost cu ministrul pe şantierul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, are impresia că în România nu se caută profesionişti şi că "poate am fost considerat prea dificil din cauza verticalităţii şi corectitudinii".
Başulescu a mai fost director la compania de drumuri în prima parte a anilor 2000, fiind cel care a semnat în 2004 contractul cu compania americană Bechtel, care trebuia să construiască autostrada Transilvania în 2004.
Înainte de-a fi numit la conducerea companiei de drumuri el a lucrat la Romstrade, firmă de construcţii controlată de omul de aface