Hornbach, retailer local de materiale de construcţii şi grădinărit, va inaugura în această vară un nou magazin, la Timişoara, în cadrul căruia vor fi angajate 115 persoane şi relocate alte 5 din locaţiile deja existente.
Recrutarea angajaţilor se iniţiază prin intermediul mijloacelor media, cum ar fi anunţurile pe site-urile de job-uri, în ziare, prin intermediul bannerelor sau pe site-ul companiei.
„Principalele criterii în baza cărora invităm candidaţii la un prim interviu sunt reprezentate de motivaţia pentru care au ales Hornbach, capacitatea de a se orienta către client, dorind în acelaşi timp să identificăm care ar fi departamentul sau domeniul de activitate pentru care ar fi potriviţi”, a declarat Mihaela Boghiu, Human Resources Manager Hornbach România.
Dincolo de angajaţii recrutaţi astfel, fiecare magazin nou din reţeaua Hornbach are în rândul personalului şi persoane care activează deja în cadrul companiei şi care ocupă, de cele mai multe ori, o funcţie de conducere în noua locaţie. În acest fel, Hornbach acordă tuturor angajaţilor şansa de a promova în cariera profesională.
„Pentru a sprijini personalul actual în dezvoltarea profesională şi personală, în fiecare an sunt organizate programe speciale menite să îi sprijine pe angajaţi în creşterea pe scară ierarhică în cadrul Hornbach”, a mai afirmat reprezentanta companiei.
Niciun angajat fără cursuri speciale
Potrivit unui studiu realizat în noiembrie 2011, magazinele Hornbach se află pe prima poziţie în preferinţele clienţilor atunci când vine vorba de sortiment, raport calitate - preţ, produse calitative şi, mai ales, consiliere profesională. Pentru a avea specialişti în fiecare magazin, Hornbach susţine programe de şcolarizări pentru orice nou angajat, acest lucru desfăşurându-se în prezent şi pentru magazinul din Timişoara. @N_