Pentru a aduce clienţi unei firme, Scripcaru investeşte din banul public.
Oficiosul Primăriei Braşov, ziar gratuit făcut din bugetul public, susţine în numărul 18, din iulie anul curent, că „primarul George Scripcaru şi reprezentanţii ADR 7 (Agenţiei de Dezvoltare Regionale 7, n. red.) vor semna contractul de finanţare pentru construcţia unei parcări multietajate în Poiana de Jos, ce va conţine şi un terminal de transport public”. Un proiect de 7,5 milioane de euro, al 13-lea declarat eligibil şi inclus în Planul de Dezvoltare al Zonei Metropolitane Braşov, cu finanţare prin Polul de Creştere Braşov. Pol condus de oamenii puşi de Scripcaru şi care a avut de împărţit 75 de milioane de euro bani europeni, în trei ani.
Scripcaru explică „utilitatea publică” a acestui proiect prin „creşterea capacităţii de parcare” (să reţinem, în Poiana Mică, nu în centrul Braşovului unde ocoleşti Piaţa Sfatului vreo două ore pentru un loc de parcare), şi prin „decongestionarea Poienii Braşov, mai ales în perioada de flux maxim”. Concret, cu mic, cu mare, tot turistul, tot braşoveanul va avea „şansa” să parcheze lângă... proiectul imobiliar al INR Management Real Estate: 23 de blocuri cu 600 de apartamente închiriate de proprietari în regim hotelier, 14 vile, un hotel de cinci stele. Suprafaţa totală a terenului alocat ansamblului este de 70 ha (26 ha - zona rezidenţială şi 44 ha - terenul de golf cu 18 găuri).
Terminalul va însemna practic un loc unde vei fi obligat să-ţi laşi maşina şi să mergi cu autobuzul în Poiană.
Întâmplătoare sau nu alegerea locaţiei, dar cei de la Silver Mountain se vor alege cu propria parcare, plătită din banii publici cu sprijinul lui Scripcaru. Încă o dovadă că „utilitatea publică” se află acolo unde vrea „edilul”.
Ca să fim mai practici, primăria portocaliu - verzuie Scripcaru doreşte să sprijine un complex turistic