Administratorul mall-ului spune că are de recuperat datorii şi a demarat procedurile legale
Dan Şucu: Sun Plaza este singurul loc unde am avut probleme, am pierdut o grămadă de bani acolo
Magazinul retailerului de mobilă a înregistrat pierderi de 2 milioane de euro
Mobexpert a închis la începutul acestei săptămâni magazinul pe care îl deţinea în centrul comercial Sun Plaza din Capitală, după ce magazinul nu s-a dovedit o "afacere bună", lucru care i-a făcut pe proprietarii mall-ului de la Piaţa Sudului să demareze procedurile legale pentru a recupera datoria "foarte mare" a retailerului.
"Am luat decizia de a închide magazinul din Sun Plaza pentru că înregistra pierderi. Magazinul nostru din acest centru comercial nu a fost o investiţie bună. În afaceri nu faci numai lucruri bune, faci şi paşi greşiţi. Magazinul înregistrase deja pierderi de 2 milioane de euro, nu l-am mai putut ţine deschis", a declarat, pentru Curierul Naţional, Dan Şucu, proprietarul grupului Mobexpert.
EMCT România, compania care administrează Centrul Comercial Sun Plaza, a remis ieri un comunicat de presă prin care acuză încălcarea obligaţiilor de desfăşurare a activităţii asumate prin contractul de închiriere. Decizia este cu atât mai surprinzătoare cu cât proprietarii şi managerii Sun Plaza au venit în întâmpinarea Mobexpert cu propuneri de soluţionare a litigiului financiar apărut în urmă cu un an, se arată în comunicatul EMCT România.
"Am fost alături de partenerul nostru comercial încă de la deschidere (...). Chiar şi în ultimele luni am înţeles situaţia dificilă în care se află grupul Mobexpert şi am încercat să le oferim asistenţă din mai multe puncte de vedere, atât cu privire la adaptarea politicii comerciale la realităţile curente ale pieţei, cât şi la nivel financiar, prin susţinerea desfăşurării activităţii acestui retailer, cu o datorie foar