Samsung Electronics a devenit cel mai valoros brand în ochii consumatorilor asiatici, punând capăt domniei de patru ani al rivalului său japonez, Sony, și depășind pe principalul său rival, Apple, conform unui studiu efectuat de firma de cercetare Nielsen și revista „Campaign Asia-Pacific”.
Gigantul tehnologic sud-coreean, care s-a clasat pe locul secund anul trecut, a depășit Sony, care s-a clasat pe locul 3, Apple avansând de pe locul 6 pe locul 2, anunță CNBC.
Cel mai de încredere brand
„Concentrarea brandului Samsung pe un marketing și o publicitate cât mai vizibilă, precum și dedicația sa în dezvoltarea prezenței sale și pe piețele noi dar și pe cele mature, a ajutat la stimularea performanței brandului”, a declarat Jolene Otremba, redactor la Campaign Asia-Pacific.
Citește și despre disputele fraticide dintre moștenitorii companiei Samsung care ar putea amenința viitorul pe termen lung al acesteia
Studiul, care a fost efectuat pe 4.800 de respondenți din 12 piețe asiatice, i-a întrebat pe aceștia să dezvăluiasca numele brandului pe care ei îl considerau cel mai bun sau cel mai de încredere în 14 categorii de produse și de servicii.
Alte branduri importante, inclusiv Panasonic, Canon sau LG, s-au clasat în primele 10, reflectând interesul în creștere al consumatorilor pentru produse tehnologice în această regiune.
„Dacă ne uităm la ritmul de inovație în sectorul produselor electronice de consum, acesta este ceea ce susține ascensiunea brandurilor către vârf”, a declarat Therese glennon, director general pe Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa la Nielsen.
Află la cât s-a ridicat profitul pe primul trimestru al Samsung
Produsele de lux
Glennon consideră, însă, că brandurile cu cea mai spectaculoasă performanță au fost cele de produse de lux, care au urcat puternic î