99,7% din totalul intreprinderilor romanesti sunt intreprinderi mici si mijlocii, astfel ca unele companii de relatii publice si comunicare s-au gandit sa creeze noi pachete de servicii destinate special acestor IMM-uri.
“IMM-urile genereaza doua treimi din totalul locurilor de munca. Insa, in conditiile dificultatilor economice, acestora le lipseste o componenta esentiala pentru a-si atinge potentialul. Aceasta este comunicarea", afirma managing partnener al Presage, Georgiana Gheorghe(foto).
Ea mai sustine ca necesitatea acestui factor este recunoscuta si de catre autoritatile publice romanesti si exista mai multe programe nationale si fonduri europene care asigura finantari pentru traininguri in marketing si comunicare, insa putine IMM-uri au acces la acestea.
"In conditiile bugetelor restranse generate de criza, comunicarea IMM-urilor este aproape inexistenta", spune Georgiana Gheorghe.
Drept urmare Presaj, companie de PR si comunicare, isi schimba strategia si aduce pe piata doua pachete de servicii de comunicare concepute in asa fel incat sa ajute la promovarea si identificarea nevoilor specifice de promovare pentru start-upuri si IMM-uri.
"Avem o piata cu nevoi specifice. Ca agentie mai mica prvim asta ca pe o sansa unica si incercam sa crestem impreuna cu piata", declara managing partnerul companiei.
Cei de la Presage sustin ca prin pachetele pe care le aduc ei pe piata, "Start Talking" si "Plan 180+" vin cu o noua cu o strategie mai aparte. "Nu ne axam pe volum ci pe consultanta. Ne vom baza pe pe observarea atenta si intelegerea nevoilor specifice firmelor mici si mijlocii, care sunt diferite de cele ale marilor companii", spune managing partnerul al companiei de relatii publice.
"Start Talking" este un pachet de servicii de comunicare de baza care incearca sa construi