Renault a prezentat, săptămâna aceasta, primele imagini cu noul Clio IV, model pe care îl va expune, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris din toamnă. Unul dintre motivele de mândrie este designul autoturismului subcompact. Renault Clio IV
Sursa: RENAULT Volkswagen polo
Sursa: VW Seat Ibiza
Sursa: SEAT Renault Captur
Renault Frendzy
Renault DeZir
Renault se mândrește cu designul noului Clio, modelul de clasă mică pe care l-a prezentat săptămâna aceasta.
Este acesta inspirat de cele mai recente prototipuri ale sale (Captur, Frendzy, DeZir) sau, măcar parțial, de limbajul stilistic dezvoltat de grupul Volkswagen?
Este vorba de două modele concurente cu Clio IV, Volkswagen Polo și Seat Ibiza. Grupurile optice și masca față (exclusiv sigla prea semeață din mijloc) aduc a Polo, în timp ce stopurile par a fi desprinse de pe Ibiza.
N-ar fi o premieră ca o gamă nouă să evoce imaginea unor modele existente sau din trecut - mai ales atunci când în cauză este o mașină cu un preț moderat.
Așa după cum nu este nicio rușine ca un producător să adopte, măcar parțial, soluții estetice imaginate anterior, câtă vreme acestea sunt reușite.
Renault va expune noul Clio, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris din toamnă.
Clio IV are 4,06 metri lungime, 1,73 metri lățime și 1,45 metri înălțime. Pe lista de motorizări - informația aceasta urmeză a fi oficializată - ar uma să se regăsească două unități alimentate cu benzină și una turbodiesel, cu trei și patru cilindri, de 0.9 - 1.5 litri.