Retailerul de echipamente sportive Hervis vrea ca peste cinci ani să ajungă la o reţea de 30 de magazine pe piaţa din România faţă de 12 în prezent.
În 2007, la momentul intrării pe piaţa locală a Hervis, Cătălin Pozdarie, directorul companiei, spunea că în 2014 vrea să ajungă la o reţea de 40 de magazine. Astăzi el îşi temperează planurile şi afirmă că "expansiunea noastră depinde de mulţi factori, însă sperăm să ajungem la o reţea de 30 de magazine în următorii cinci ani".
În acest an retailerul a deschis o unitate în Palas Iaşi şi este posibil să mai deschidă o alta în cea de-a doua jumătate a anului. Pentru 2013 este planificată cel puţin o deschidere, în Bucureşti, în centrul comercial Promenada Mall.
"Noi mergem înainte cu expansiunea, însă depindem de dezvoltatorii imobiliari, care sunt mai precauţi", afirmă Pozdarie.
Retailerul de echipamente sportive este dependent de deschiderile de centre comerciale, deoarece este în politica firmei-mamă să meargă cu magazine doar în aglomerări comerciale.
Hervis a terminat anul trecut cu afaceri de 64,6 mil. lei (15,2 mil. euro), în creştere cu 16% comparativ cu 2010, iar pentru acest an este aşteptat un avans de 22%.
Citiţi materialul integral pewww.zfcorporate.ro
Hervis: Mizăm pe o expansiune puternică, însă suntem dependenţi de dezvoltatorii imobiliari care sunt precauţi
Retailerul de echipamente sportive Hervis vrea ca peste cinci ani să ajungă la o reţea de 30 de magazine pe piaţa din România faţă de 12 în prezent.
În 2007, la momentul intrării pe piaţa locală a Hervis, Cătălin Pozdarie, directorul companiei, spunea că în 2014 vrea să ajungă la o reţea de 40 de magazine. Astăzi el îşi temperează planurile şi afirmă că "expansiunea noastră depinde de mulţi factori, însă sperăm să ajungem la o reţea de 30 de magazine în următorii cinci ani". @