Hyundai Auto Romania și-a completat gama de modele care abordează noul stil de design al mărcii lansând noua generație i20. Binecunoscutul model din clasa B a fost revizuit și optimizat atât în interior, cât și în exterior. Peste 300 de repere au fost modificate.
Reproiectat la centrul tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, noul i20 poartă amprenta limbajului de design Hyundai, „sculptura fluidică”. Exteriorul prezintă linii îndraznețe care, în opinia oficialilor Hyundai ar trebui să imprime o senzație de mișcare continuă. Partea frontală include un element de design comun noilor modele Hyundai: grila hexagonală. Pentru un aspect modern, noul i20 beneficiaza de blocuri optice redesenate și de ușoare modificări ale capotei, aripilor și spoilerului față.
În interior, scaunele au fost reconfigurate, iar tapițeria acestora este disponibilă acum din material textil, piele sau combinație între cele două. Mai mult, consola centrală a fost modificata în totalitate pentru a include un nou schimbător de viteze. Prezentand inserții negre, planșa de bord beneficiazș de un finisaj plăcut la atingere. Toate variantele de motoare ce echipeaza noul i20 au fost dezvoltate special pentru clienții europeni. Hyundai și-a limitat gama de motorizări la patru unități – două diesel și două pe benzină, dezvoltând puteri cuprinse între 75 CP și 100 CP. In scopul obținerii unui bun raport între performanță, emisii și consum, inginerii au adaptat transmisiile în funcție de motorizarea pentru care se optează. Astfel, sunt disponibile unități manuale cu cinci sau șase trepte, sau patru rapoarte în cazul cutiei automate. Pentru piața din România noul i20 este produs în Turcia și va fi disponibil în zece culori exterioare.
Modelul va fi disponibil pe piața locală începând cu a doua jumătate a lunii iulie 2012 în două versiuni de echipare aferente motorizării pe benzina de 1