Producatorul de bauturi racoritoare si snacksuri PepsiCo Romania a relansat de la 1 iulie “Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi”, cea mai eficienta campanie a anului trecut, a declarat pentru Wall-Street.ro, Calin Clej, directorul de marketing pentru bauturi racoritoare din cadrul companiei. Campania lansata pentru prima data in vara lui 2011 urmeaza sa devina recurenta pentru brandul Pepsi.
“Am lansat campania in jurul datei de 1 iulie, pentru ca iunie a fost o luna plina de fotbal si am hotarat sa nu alaturam doua campanii cu anvergura atat de mare. Mesajul va fi acelasi cu cel de anul trecut. Sticla si mesajul nu trebuie schimbate pentru ca sunt perene pentru foarte multe generatii. <
Calin Clej (37 de ani) lucreaza in cadrul companiei din ianuarie 2002, cand a fost numit brand manager si, ulterior, director de marketing pe segmentul consumer in cadrul imbuteliatorului Quadrant Amroq Beverages. A ocupat aceasta pozitie pana in ianuarie 2007, cand a preluat functia de director de marketing pe bauturi racoritoare carbonatate. In aceasta perioada s-a ocupat de toate brandurile reunite sub marca Pepsi-Cola (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon), dar si branduri ca 7UP, Mountain Dew, Mirinda Orange sau Evervess Tonic. Din aprilie 2009, Clej a devenit director de market