Daca in urma cu cativa ani, majoritatea agentilor de asigurari vindeau politele la coltul strazii, acum, cand online-ul castiga teren, acestia s-au adaptat si au gasit o noua modalitate de a vinde asigurari - pe site-urile de cupoane.
Tinand cont ca in romanii au inceput sa guste din beneficiile aduse de era cupoanelor digitale, brokerii de asigurari s-au adaptat la acest trend, in speranta atragerii unui numar cat mai mare de clienti. Si care ar fi castigul lor?
Probabil ca prin aceste oferte nu au nimic de castigat la prima vedere, dar acestor clienti le pot oferi si alte asigurari sau le pot reinnoi unele deja contractate. Prcatic, acestia ar putea deveni clientii lor pe o perioada mai mare de timp.
Astfel, cativa brokeri de asigurari vand diverse polite, atat auto, cat si de locuinte, calatorie sau malpraxis, prin intermediul site-urilor de reduceri de grup.
Spre exemplu, Oxygen Express Broker de Asigurare-Reasigurare are o oferta de site-ul Top Deals, prin care vinde, la un pret de 18,2 euro (81 de lei), asigurari facultative de locuinte, care includ si riscurile incluse in asigurarea obligatorie, respectiv inundatii, cutremur, alunecari de teren ca fenomene naturale. Conform anuntului, tariful initial al politei era de 34 de euro, clientul avand astfel o reducere de aproape 16 euro.
In anunt nu este mentinuta compania de asigurari la care se incheie polita, dar contactat de DailyBusiness, unul dintre agentii brokerului a precizat ca un client poate alege intre 5 companii de asigurari, toate membre ale Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID).
Asigurarea este incheiata pe o perioada de 12 luni si include urmatoarele riscuri, pe langa cele obligatorii: incendiu, trasnet, explozie, cadere de corpuri, fenomene atmosferice, izbire de catre vehicule, greutatea stratului de zapad