Suprafața de vânzare a crescut la 12.500 m2, gama de produse a ajuns la 50.000 de articole. Extinderea cu 25% a fost finalizată la sfârșitul lunii iunie. Hipermarketul Auchan Pitești a cunoscut un amplu proces de extindere, remodelare și modernizare a suprafeței de vânzare, concomitent cu mărirea semnificativă a gamei de produse, totul în cadrul păstrării și întăririi politicii speciale de prețuri mici la toate produsele, în fiecare zi. Începând cu luna iulie, locuitorii din judeţul Argeș şi împrejurimi au noi motive să își facă cumpărăturile în cel mai mare hipermarket din România, în afara Bucureștiului. Auchan Pitești a devenit și mai confortabil, prin mărirea suprafeţei de vânzare de la 10.000 m2 la 12.500 m2, respectiv răspunde și mai bine nevoilor tuturor clienţilor săi, mulţumită creșterii importante a gamei de produse alimentare și nealimentare, totul într-un concept de discount modern. Extinderea suprafeţei de vânzare a fost diferită de la o zona la alta, cele mai mari creșteri fiind în cazul produselor proaspete (fructe și legume, brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie, lactate etc.), de +40%, al produselor alimentare de consum curent (+40%), dar și textile (+30%) sau produse nealimentare tip bazar (+25%). O dată cu remodelarea, au fost create sau dezvoltate și mai multe zone speciale cu oferte pentru produse bio, fără gluten, dietetice, internaţionale dar şi raionul vrac, standurile alimentare cu servire, casa vinurilor, whisky shop, universul animalier, zona de metraje unde clienţii pot achiziţiona mochete, muşama, folie, furtun, etc, standul cu produse pentru machiaj şi zona de frumuseţe, universul cultură unde pot fi găsite produse de papetărie, carte, presă, dar şi universul multimedia, electronice şi electrocasnice. Practic, întregul magazin a fost modernizat în baza unei investiţii de circa 1,5 mil euro, devenind astfel unul dintre magazinele