Autentica. Masina este originala, cu exceptia oglinzilor retrovizoare, care nu erau prevazute in urma cu 43 de ani Ei au de strabatut in jur de 8.000 de kilometri cu batrana lor Dacie, una dintre primele masini iesite pe poarta uzinei de la Mioveni. Masina este originala pana la ultimele detalii, fara aer conditionat sau servo-directie, singurul compromis necesar fiind atasarea oglinzilor retrovizoare, care nu au fost prevazute in anul fabricarii. "Suntem convinsi ca Dacia va starni admiratie si respect pentru Romania, tara care a creat-o. Cand ies cu Dacia 1300 vad lumea fericita, mandra, am parte numai de OK-uri la drum", a explicat Danut Crainiciuc. Ei vor traversa Ungaria, Austria, Germania, Belgia, Franta, iar de aici, pe feribot, vor ajunge la Londra. Dupa circa trei saptamani, sucevenii se vor intoarce acasa. Intreaga lor peripetie costa 3.000 de euro, suma acoperita de un sponsor.
Autentica. Masina este originala, cu exceptia oglinzilor retrovizoare, care nu erau prevazute in urma cu 43 de ani Ei au de strabatut in jur de 8.000 de kilometri cu batrana lor Dacie, una dintre primele masini iesite pe poarta uzinei de la Mioveni. Masina este originala pana la ultimele detalii, fara aer conditionat sau servo-directie, singurul compromis necesar fiind atasarea oglinzilor retrovizoare, care nu au fost prevazute in anul fabricarii. "Suntem convinsi ca Dacia va starni admiratie si respect pentru Romania, tara care a creat-o. Cand ies cu Dacia 1300 vad lumea fericita, mandra, am parte numai de OK-uri la drum", a explicat Danut Crainiciuc. Ei vor traversa Ungaria, Austria, Germania, Belgia, Franta, iar de aici, pe feribot, vor ajunge la Londra. Dupa circa trei saptamani, sucevenii se vor intoarce acasa. Intreaga lor peripetie costa 3.000 de euro, suma acoperita de un sponsor.