După ce au devenit spaima şoferilor şi au încasat milioane de euro, cei care ridică autoturismele ar putea dispărea de pe străzile Capitalei. Edilii verifică contractele.
În sectorul 6 se ridică, în medie, o mașină pe oră
Lipsa locurilor de parcare şi contractele păguboase cu firmele care ridică maşini ar putea să-i scape pe şoferi de hingherii de maşini. Primul pas l-a făcut primarul sectorului 2, Neculai Onţanu, care a decis să nu mai ridice maşinile parcate ilegal. "Poliţia Română are atribuţii în ceea ce priveşte sancţionarea celor care lasă autoturismul la întâmplare. Ar fi o dublă sancţionare, aşa că nu mai ridicăm maşini", a explicat edilul sectorului 2. Potrivit acestuia, poliţiştii locali au şi ei atribuţii în ceea ce priveşte ridicarea maşinilor, iar oamenii au înţeles să nu le mai lase la întâmplare.
Piedone: "Nu poţi face un contract perfect"
Primarul sectorului 4, Cristian Popescu Piedone, vrea să rezilieze contractul, dar a explicat că primul pas va fi schimbarea lui. "Până se va termina contractul, vom modifica condiţiile: 80% să câştige autoritatea locală, iar firma să aibă un profit mic. Dacă nu va fi de acord, contractul va fi reziliat", a explicat acesta. Întrebat de ce nu s-au luat măsuri de la început, pentru ca "hingherii de maşini" să nu aibă câştig aşa mare, Piedone a replicat: "Când faci un asemenea contract pentru prima dată, nu îl poţi face perfect, dar el poate fi ajustat". Edilul s-a arătat dispus să dea acest serviciu în subordinea Primăriei Capitalei. Dar nu gratis. La schimb, vrea gestionarea maidanezilor din sectorul 4.
Mănescu: "Analizăm suspendarea"
Noul edil al sectorului 6, Rareş Mănescu, a precizat că în acest moment se analizează situaţia ridicărilor de autovehicule. "Pe baza concluziilor, vom lua o decizie cu privire la suspendarea acestei măsuri", a exp