Dornic să-şi ia carnetul cât mai repede pentru a-şi ostoi pasiunea condusului, Titi Aur (49 ani) a reuşit să păcălească membrii comisiei de examinare şi să ia permisul la 17 ani, cu un an mai devreme decât vârsta legală admisă.
„Am fost prima oară la un raliu cînd aveam vreo cinci ani, cu tatăl meu. Dintotdeauna mi-am dorit să conduc maşina. Când aveam 16 ani, am fost respins la examenul psihologic de un tovarăş, care a fost dat apoi afară că era ciubucar. Pe psiholoaga care l-a înlocuit am păcălit-o şi la 17 ani am luat permisul. Tatăl meu a luat permisul după mine”, a povestit pilotul la o acţiune de lansare a anvelopelor Michelin Primacy 3 pe ruta Bucureşti – Arbanasi (Bulgaria).
Apoi, Titi Aur a făcut taximetrie pentru studenţii arabi. “În ’86 am participat la primul raliu, la Braşov. Mi s-a dat autoturism de la club, o Dacie ruginită, care fusese maşină de şcoală de şoferi. Ca s-o fac de competiţie, pentru început am făcut taximetrie pentru studenţii arabi. De la ei mai cumpăram Renault-uri 12, pentru piese”.
Dar cursele de raliuri sunt extrem de costisitoare, aşa că Titi Aur a căutat tot felul de soluţii pentru a face bani. “Luam 10.000 de mărci de persoană să-i trecem graniţa ilegal pe cei dornici. De obicei erau ţigani sau nemţi cu bani. Rolul meu era de «iepure». Îi băgam în maşina unui prieten al meu din Bârlad, fost luptator. După graniţă, mergeam în altă maşină împreună cu soţia şi opream unde erau filtre. Frânam spectaculos în faţa poliţiştilor, apoi le luam faţa, ca să poată să treacă maşina din spatele nostru în care era ascuns omul”.
Dornic să-şi ia carnetul cât mai repede pentru a-şi ostoi pasiunea condusului, Titi Aur (49 ani) a reuşit să păcălească membrii comisiei de examinare şi să ia permisul la 17 ani, cu un an mai devreme decât vârsta legală admisă.
„Am fost prima oară la un raliu cînd aveam vreo cinci ani, cu tat