PayPal a derulat un proces de redesign pentru PayPal.com şi a introdus deja noua interfaţă în Statele Unite, urmând ca, treptat, aceasta să fie extinsă la scară internaţională. Pe lângă acest redesign, PayPal lucrează şi la simplificarea modului de organizare al companiei.
Facelift-ul PayPal.com reprezintă concretizarea eforturilor comune derulate, timp de mai multe luni, de echipele de marketing, design şi web-development din cadrul companiei.
PayPal.com a decis să recurgă la redesignul website-ului pentru a le oferi utilizatorilor săi o experienţă îmbunătăţită atunci când acceseaza platforma. Astfel, site-ul a fost simplificat prin eliminarea secţiunilor de care utilizatorii nu mai aveau nevoie şi modificarea conţinutului astfel încât acesta să pună accent pe cele mai căutate informaţii.
Dintre noile facilităţi oferite de PayPal.com fac parte: un proces de autentificare uşor şi intuitiv, meniuri simplificate şi access facil către cele mai populare oferte, precum şi o secţiune cu informaţii despre cele mai recente şi mai atractive inovaţii lansate de companie.
PayPal îşi simplifică modul de organizare
Facelift-ul PayPal.com este parte a unui proces de simplificare a organizării la nivelul întregii companii.
Conform lui David Marcus, CEO al companiei, PayPal a decis simplificarea organizării pentru a putea forma cele mai performante echipe, care să obţină, în activitatea lor, rezultate remarcabile.
În cadrul eforturilor de reorganizare, PayPal a unificat diviziile de produs într-o structură unică administrată de Hill Ferguson – anterior responsabil pentru operaţiunile mobile ale companiei. De asemenea, Gary Marino, fondator şi CEO al BillMeLater (serviciu achiziţionat de PayPal în 2008), a primit misiunea să administreze o structură care include operaţiunile regionale ale companiei din cele 2 Americi şi divizia de servici