Primăria Municipiului Bucureşti vrea să achiziţioneze servicii de închiriere, amplasare şi întreţinere de toalete. Contractul, finanţat din fonduri publice, este estimat la 62,5 milioane de lei, fără TVA.
Obiectul licitaţiei deschise îl constituie închirierea, amplasarea şi întreţinerea toaletelor automate racordabile la reţeaua de canalizare şi electricitate, precum şi a toaletelor ecologice mobile. Durata contractului este de 4 ani, conform unui anunţ publicat sâmbătă în Sistemul Electronic de achiziţii Publice (SEAP). Valoarea estimată a acestuia depăşeste 62,5 milioane lei (fără TVA) - fonduri bugetare, informează HotNews. Licitaţia nu se va desfăşura electronic, ci offline. Pentru a participa, operatorii economici interesaţi trebuie sa facă dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani de minimum 11 milioane lei. La capacitatea tehnică, ofertanţii trebuie să depună o declaraţie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 29 septembrie,acesta fiind termenul limită şi pentru primirea ofertelor şi deschiderea acestora. În luna mai a anului trecut, oficialii primariei au precizat pentru HotNews.ro că, până la acel moment amplasaseră în Bucureşti, 28 de toalete publice automate. Pentru închirierea şi întreţinerea unei singure astfel de toalete, Primaria plăteşte 10.700 euro pe an. Firma care închiriază toaletele, Comex Rom SRL, avea un contract cu primaria pe patru ani, care a expirat în martie 2012. Urmăreşte-ne şi pe FACEBOOK ca să fii la curent cu tot ce mişcă în Bucureşti