Dacă la vânzările de apartamente nu a uimit piaţa, holdingul Țiriac a reuşit să facă rost mai uşor de cash vânzând ieftin spațiile de showroom ale propriilor mașini.
Piaţa imobiliară îşi va reveni cu siguranţă în 2012, când vânzările de apartamente normale „îşi vor da drumul“. Declaraţia a fost făcută în martie 2011 și aparţine omului de afaceri Ion Ţiriac. Acesta mai aprecia, la vremea respectivă, că preţul pe metru pătrat al unui apartament nou în Capitală se situa între 800 şi 1.000 euro. Cert este că, din 2011 și până în prezent, prețurile pe segmentul rezidențial au mai scăzut, la fel și cele pe zona de business și de spații comerciale, iar cumpărătorii nu se grăbesc nici acum la achiziții. Tranzacții au existat și vor mai exista totuși pe piața imobiliară. Depinde însă cine cumpără și cine vinde. Dacă la capitolul apartamente grupul Țiriac nu se poate lăuda cu vânzări extraordinare, pe partea de spații comerciale situația se schimbă. De la începutul anului și până acum, holdingul Țiriac vinde spații comerciale cu chiriași cu tot, și nu în locații de neglijat.
Fosta soție a lui Tăriceanu, notarul lui Țiriac
Astfel, una dintre tranzacții, dintre Weybridge Holdings Limited, persoană juridică cipriotă, recunoscută de reprezențanții holdingului ca aparținând de Țiriac Group, și SC Vest 6 SA, aparținând omului de afaceri Radu Coca, se referă la vânzarea a 314,2 metri pătrați pe Calea Moșilor nr. 274.
În spațiul comercial respectiv a funcționat ani la rând un magazin de prezentare a mărcilor auto vândute de grupul Țiriac: Toyota, Mazda, Ford. La ora actuală, în spațiul respectiv este tot un magazin de prezentare auto pentru mașinile marca Hyundai, comercializate tot de Ion Țiriac. De altfel, vânzarea spațiilor comerciale de pe Moșilor a fost condiționată de păstrarea în regim de chiriaș a magazinului Hyundai, cu o plată modică