Unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le aibă în vedere un angajat care vrea să fie promovat este relaţia pe care are cu superiorii săi, scrie Business Insider.
Astfel, o relaţie cât mai bună cu şefii te poate ajuta să obţii funcţia mult dorită. Alexandra Levit, specialistă în resurse umane, susţine că un angajat trebuie să aibă în vedere în special îmbunătăţirea relaţiei pe care o are cu şeful său direct pentru că el este cel care cunoşte cel mai bine eforturile de zi cu zi ale salariaţilor companiei.
Iată, mai jos, cinci sfaturi pe care le dă Levit persoanelor care vor să îşi îmbunătăţească relaţia pe care o au cu superiorii.
1. Fii angajatul bun la toate. Acceptă sarcinile fără să te plângi. Asumă-ţi rolul de lider în echipa ta chiar dacă nu te simţi foarte confortabil făcând acest lucru.
2. Căută noi provocări. Nu trebuie să ai o atitudine reticentă pentru că ai o performanţă foarte bună în actuala ta funcţie. Caută în continuare idei noi.
3. Încearcă să termini sarcinile care îţi sunt date înainte de termenul limită. Nu îi da niciodată şefului tău ocazia de a te întreba când vei termina treaba.
4. Fii proactiv şi fii prietenul angajatorului tău. Este indicat să îi cunoşti copiii, dar şi soţul sau soţia şi să încerci să discuţi cu el. Astfel, vei veni cu mai multă uşurinţă să îi prezinţi ideile tale.
5. Fii la curent cu tot ce se întâmplă în jur. Trebuie, de exemplu, să citeşti publicaţii din domeniul comerţului şi să urmăreşti persoane importante din industrie pe Twitter. Şeful tău va aprecia faptul că eşti la curent cu diferite subiecte pe care el nu are timp să le urmărească.
Unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le aibă în vedere un angajat care vrea să fie promovat este relaţia pe care are cu superiorii săi, scrie Business Insider.
Astfel, o relaţie cât mai