Tableta Surface creata de cei de la Microsoft va fi scoasa pe piata in octombrie. Pentru ca trebuie sa faca fata unui competitor precum iPad-ul celor de la Apple o asemenea lansare este de asteptat sa aiba o promovare pe masura. De ce este e spotul Surface unul de exceptie?
In primul rand pentru ca atunci cand Microsoft pregateste o asemenea lansare de campanie se ocupa una dintre marile agentii partenere precum: Crispin Porter & Bogusky, Deutsch sau Razorfish. Cele trei sunt responsabile de parte creativa a campaniilor de publicitate pentru Microsoft, campanii pentru care compania aloca deobicei un buget de aporximativ 1,9 miliarde de dolari.
Nu si pentru Surface.
Primul spot pentru tableta celor de la Microsoft a fost realizat de un tanar de 22 de ani, Caleb Slain (foto), nu foarte cunoscut in lumea publicitatii.
“Nu am avut niciun contact direct cu agentiile”, declara el pentru Businessinsider. “Initial spotul nostru trebuia sa fie doar o mica mostra de prezentare produsa de mine si de Keith Rivers (regizor)“ a mai adaugat Slain. De obicei acest gen de spoturi nu devin virale, scopul lor este doar de a le arata celor interesati cum arata produsul in detaliu.
Cei doi au decis sa dea o cu totul alta fata acestui proiect. Au creat un spot in care imaginile curg usor si cadrele se schimba pe ritmuri de dubstep, minimalist in ceea ce priveste culorile si dinamizat de jocul unor picaturi de mercur.
Si chiar daca investitiile au fost minime, spotul a ajuns sa valoreze foarte mult avand in vedere ca are aproape 6,3 milioane de vizualizari pe Youtube.
Soundtrack-ul este realizat de acelasi Keith Rivers, se numeste SRFC in C Minor si a fost creat special pentru acest clip.
DailyBusiness Video: Microsoft Surface
Surface are un ecran cu o diagonala de 10,6 inci si va aparea in