Conform ziare.com, înaintea Olimpiadei de la Londra, Nadia Comăneci (50 de ani), cea mai valoroasă gimnastă a lumii, a semnat parteneriate cu compania americană Visa, cu televiziuni din Mexic, Japonia şi România, realizând şi o reclamă pentru Adidas. Ea s-a ales, se pare, cu un profit total de aproape 2.000.000 de euro. Plecând de la această informaţie, am aflat că, în ultimii 20 de ani, Nadia a strâns împreună cu soţul ei, Bart Conner, aproape 25 de milioane de euro. Conform ziare.com, înaintea Olimpiadei de la Londra, Nadia Comăneci (50 de ani), cea mai valoroasă gimnastă a lumii, a semnat parteneriate cu compania americană Visa, cu televiziuni din Mexic, Japonia şi România, realizând şi o reclamă pentru Adidas. Ea s-a ales, se pare, cu un profit total de aproape 2.000.000 de euro. Plecând de la această informaţie, am aflat că, în ultimii 20 de ani, Nadia a strâns împreună cu soţul ei, Bart Conner, aproape 25 de milioane de euro.
După 1989, anul în care a reuşit să fugă din România comunistă, găsindu-şi libertatea în America, numele Nadiei Comăneci, considerată cea mai valoroasă gimnastă a tuturor timpurilor, a început să strălucească tot mai mult şi din punct de vedere financiar.
Ajunsă pe continentul nord-american, Nadia a început să fie curtată de marile companii pentru a semna diferite parteneriate de imagine. Aşa s-a concretizat, de pildă, prima reclamă pe care ea a făcut-o la o companie de lenjerie intimă, imaginea ei prezentând produsele acelei societăţi regăsindu- se săptămâni bune în centrul New Yorkului. A fost începutul câştigurilor pe tărâm american.
Au urmat ani şi ani de alte reclame, invitaţii speciale de pe întreg mapamondul, toate retribuite financiar mai mult decât generos. Puţină lume ştie însă că în spatele acestor acţiuni de succes a stat tot timpul mintea luminată a managerului ei, Paul Ziert, un om despre care Nadia a afirmat c