Consumatorii sunt tot mai implicati in realizarea campaniilor de publicitate pe masura ce digitalul devine esential in comunicare. Iar specialistii in marketing si-au dat seama ca oamenilor le place nu atat publicitatea cat divertismentul”, a declarat pentru Wall-Street.ro, Johan Ohlson, directorul de creatie al agentiei de publicitate Saatchi&Saatchi Romania.
Suedezeul Johan Ohlson (35 de ani) conduce departamentul de creatie al Saatchi & Saatchi din ianuarie anul acesta, iar unul dintre targeturile acestuia cand a preluat aceasta functie a fost sa aduca mai multe premii in portofoliul companiei. In subordinea managerului se afla 22 de oameni.
De curand, campania Plant the Bill realizata de Saatchi&Saatchi si agentia de relatii publice Saatchi&Saatchi PR pentru Enel a castigat premiul Bronze Lions la categoria PR Environmental in cadrul Cannes Lions, cel mai mare festival de publicitate din lume. Campania si-a dorit sa produca o schimbare in comportamentul romanilor promovand serviciul de facturare online in detrimentul celui traditional pe hartie.
“A fost o idee fresh cu rezultate evidente. Mesajul este acela ca atat Enel cat si clientii Enel pot fi mai responsabili fata de mediul inconjurator. Dupa doar prima luna, peste 50.000 de clienti Enel alesesera deja serviciul de facturare electronic. Astfel, in luna martie, compania Enel a putut economisi peste opt tone de hartie”, a explicat managerul.
Ohlson a participat pentru prima data la Cannes in 2006, an in care a si castigat doua premii , un “leu” de argint si unul de bronz. Acum, merg tot mai multi clienti la Cannes Lions. Inainte, predominau oamenii din agentii „Eram cel mai fericit om. Pe atunci, festivalul era diferit fata de acum in ceea ce priveste petrecerile. Daca in 2006 agentiile isi inchiriau iahturi si isi organizau propriile petreceri, acum companiile de productie sunt