Românii care întâmpină probleme, în timpul vacanţei, legate de calitatea serviciilor obţinute din partea hotelierilor, de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau a celor oferite de către agenţiile de turism nu pot face, în momentul de faţă, reclamaţii pe adresa oficială pusă la dispoziţia lor de către reprezentanţii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
"Poate este o problemă de server", au declarat pentru gândul reprezentanţii ministerului de resort care susţin că aceeaşi adresă de e-mail este folosită şi în cazul comunicării între diferite persoane din cadrul instituţiei.
Sursă: gândul. info
"Aceasta este adresa oficială. Nu am altă adresă decât cea de la punctul de informare", ne-au mai explicat cei de la MDRT.
Nu este însă pentru prima dată când a fost semnalată o astfel de problemă, după cum au mai adăugat ei. "Ne-au scris şi nouă românii pe contul de Facebook şi le-am dat adresa punctului de informare", ne-au menţionat reprezentanţii Ministerului Turismului.
Ei îi sfătuiesc, astfel, pe turiştii nemulţumiţi de calitatea serviciilor de care beneficiază în timpul concediilor să depună reclamaţiile pe adresa de e-mail info@mdrt.ro.
După primirea plângerilor, ele vor fi redirecţionate către inspectorii Direcţiei Control, Consiliere şi Monitorizare în Turism care au competenţa necesară pentru desfăşurarea controalelor şi pentru aplicarea diferitelor sancţiuni.
Persoanele care consideră că au sesizat nereguli se pot adresa celor de la MDRT şi telefonic, la numărul gratuit, 0800.868.282 ("Tel-Verde") sau prin fax la numărul (+40) 0372.144.021.
Românii care întâmpină probleme, în timpul vacanţei, legate de calitatea serviciilor obţinute din partea hotelierilor, de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau a celor oferite de către agenţiile de turism nu pot face, în momentul de faţă, rec