Noua strategie a bancii Italo Romena se va concentra pe segmentul intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) romanesti si italiene si a retelei cu care aceasta interactioneaza.
"Strategia noastra se va concentra pe segmentul ontreprinderilor mici si mijlocii, atat romanesti, cat si italiene, si a retelei cu care aceasta interactioneaza. Ma refer in mod special la societatile de consultanta si la practicantii de Profesii Liberale", a declarat joi Paolo Mariani, directorul general al Bancii Italo Romena.
El a adaugat ca nu va fi neglijat nici segmentul persoanelor fizice pentru care banca realizeaza un proiect de remodelare a portofoliului de produse si servicii.
Conform noilor linii strategice pentru perioada urmatoare, banca va revizui portofoliul de produse, dar va si lansa unele noi, in special credite.
"Pentru clientii persoane fizice, pe langa produsele de creditare pentru investitii imobiliare si nevoi personale, portofoliul de produse va fi completat cu o serie de produse precum cardurile de credit cu perioada de gratie si facilitati suplimentare, imprumuturi pentru finantarea cheltuielilor pentru ingrijiri medicale sau pentru studii universitare si postuniversitare si produse de economisire", a precizat Roberto Broggini, directorul comercial al Bancii Italo Romena.
De asemenea, pentru segmentul intreprinderilor mici si mijlocii si cel al profesiilor liberale vor fi lansate linii de credit pentru investitii si pentru sustinerea activitatii curente, carduri de credit business si produse de economisire. "O alta linie de business pe care o propunem acestei categorii de clientela este aceea a leasing-ului de tip instrumental, auto si imobiliar, urmare a preluarii acestei ramuri de activitate de la Italo Romena Leasing", a adaugat Roberto Broggini.
Banca va fi prezenta si in sectoarele agriculturii si a