comunicat de presa
12 iulie 2012
France Telecom-Orange publică Raportul de Responsabilitate Socială Corporativă pentru anul 2011
Bucureşti, 12 iulie 2012. Orange România anunţă publicarea „Raportului de Responsabilitate Socială Corporativă pentru 2011” al grupului France Telecom-Orange care oferă o analiză atentă a domeniilor în care a înregistrat progrese considerabile. Acestea sunt strategia privind contribuţia la dezvoltarea economică şi socială a ţărilor emergente, mobilizarea entităţilor sale europene în vederea protejării copiilor pe Internet şi consolidarea guvernanţei din perspectiva consumului de energie.
Orange şi-a dorit să ajute comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea. Astfel, Grupul a investit aproape 800 milioane euro în peste 21 de ţări din Africa şi Orientul Mijlociu pentru a crea şi susţine mediile socio-economice din această zonă. În plus, Orange, alături de alte 25 de companii din industria tehnologiilor informaţionale şi de comunicare, s-a implicat în calitate de membru fondator al Coaliţiei TIC[1] în elaborarea principiilor directoare pentru îmbunătăţirea siguranţei on-line a copiilor şi adolescenţilor.
Orange îşi consolidează guvernanţa pentru îmbunătăţirea controlului asupra consumului de energie prin continuarea activităţilor de responsabilitate socială. În acest sens, au fost create în cadrul Grupului trei noi departamente responsabile de problemele de mediu. În plus, Orange se angajează să îşi reducă emisiile de CO2 cu 20% şi consumul de energie cu 15% între 2006 şi 2020.
Raportul prezintă peste 140 de proiecte realizate şi indicatori de performanţă privind cele patru angajamente de CSR ale grupului: recunoaşterea şi susţinerea propriilor angajaţi; transparenţă, calitate, securitate şi siguranţă pentru clienţi; asigurarea accesului la universul digital pentru cât mai multe persoane şi,