Fruit Ninja, popularul joc pentru mobil unde castigi puncte taind fructe cu o sabie de samurai, a inregistrat un venit de 400.000 de dolari din publicitate in luna aprilie.
Compania ar putea sa castige si mai mult din vanzarile de spatiu publicitar daca nu ar avea filtre pentru spam-uri. “Am vrut sa avem cat mai mult control, dar cu cat detii mai mult control cu atat este mai necesar micromanagementul, lucru de care nu avem cu adevarat nevoie”, spune Phil Larson, chief marketing officer al Fruit Ninja, citat de Business Insider.
De cand Halfbrick, dezvoltatorul jocului, l-a lansat pe piata, si asta se intampla in urma cu doi ani, Fruit Ninja a fost descarcat de 300 de milioane de ori si au fost feliate peste 1.500 de miliarde de fructe.
Varianta contra cost a jocului este chiar mai populara decat cea gratis, in special datorita faptului ca acea varianta nu ruleaza publicitate.
Fruit Ninja este in prezent pe locul 6 in topul celor mai populare jocuri cumparate din magazinele de aplicatii si pe locul 41 in topul jocurilor descarcate gratuit. Venitul obtinut din publicitate si impreuna cu cel din vanzarea jocului fac Fruit Ninja mai bogat cu 1 milion de dolari in fiecare luna. Fruit Ninja, popularul joc pentru mobil unde castigi puncte taind fructe cu o sabie de samurai, a inregistrat un venit de 400.000 de dolari din publicitate in luna aprilie.
Compania ar putea sa castige si mai mult din vanzarile de spatiu publicitar daca nu ar avea filtre pentru spam-uri. “Am vrut sa avem cat mai mult control, dar cu cat detii mai mult control cu atat este mai necesar micromanagementul, lucru de care nu avem cu adevarat nevoie”, spune Phil Larson, chief marketing officer al Fruit Ninja, citat de Business Insider.
De cand Halfbrick, dezvoltatorul jocului, l-a lansat pe piata, si asta se intampla in urma cu doi ani,